Prince of Passion - Nicholas - Die Prince of Passion-Trilogie, Band 1 (Ungekürzte Lesung)

Prince of Passion - Nicholas - Die Prince of Passion-Trilogie, Band 1 (Ungekürzte Lesung)

by Emma Chase

Narrated by Eni Winter, Sven Macht

Unabridged — 10 hours, 24 minutes

Prince of Passion - Nicholas - Die Prince of Passion-Trilogie, Band 1 (Ungekürzte Lesung)

Prince of Passion - Nicholas - Die Prince of Passion-Trilogie, Band 1 (Ungekürzte Lesung)

by Emma Chase

Narrated by Eni Winter, Sven Macht

Unabridged — 10 hours, 24 minutes

Audiobook (Digital)

$22.62
FREE With a B&N Audiobooks Subscription | Cancel Anytime
$0.00

Free with a B&N Audiobooks Subscription | Cancel Anytime

START FREE TRIAL

Already Subscribed? 

Sign in to Your BN.com Account


Listen on the free Barnes & Noble NOOK app


Related collections and offers

FREE

with a B&N Audiobooks Subscription

Or Pay $22.62

Overview

Ich heiße Nicholas Arthur Frederick Edward Pembrook, Kronprinz von Wessco. Meine Fans nennen mich His Royal Hotness. Meine Großmutter, die Königin, nennt mich einen störrischen Jungen. Sie will, dass ich meine Pflicht tue, heirate und Erben in die Welt setze. Und ich weiß, dass sie recht hat. Es ist das, was Prinzen tun. Aber meine Gnadenfrist von fünf Monaten will ich noch voll auskosten. Und was könnte köstlicher sein als die Lippen einer selbstbewussten New Yorker Kellnerin, die nicht den geringsten Respekt vor mir oder meinem Titel hat?

Product Details

BN ID: 2940171575007
Publisher: Argon Verlag
Publication date: 07/19/2019
Edition description: Unabridged
Language: German
From the B&N Reads Blog

Customer Reviews