Ich jage dich

Ich jage dich

by Duane Swierczynski, Kerstin Fricke

Narrated by Thomas Balou Martin

 — 16 hours, 28 minutes

Ich jage dich

Ich jage dich

by Duane Swierczynski, Kerstin Fricke

Narrated by Thomas Balou Martin

 — 16 hours, 28 minutes

Audiobook (Digital)

$16.79
FREE With a B&N Audiobooks Subscription | Cancel Anytime
$0.00

Free with a B&N Audiobooks Subscription | Cancel Anytime

START FREE TRIAL

Already Subscribed? 

Sign in to Your BN.com Account


Listen on the free Barnes & Noble NOOK app


Related collections and offers

FREE

with a B&N Audiobooks Subscription

Or Pay $16.79

Overview

Wenn das Licht an ist, beobachtet der Stalker dich durchs Fenster. Löschst du es, ist er vielleicht schon in deiner Wohnung ... Der Serienmörder folgt einem perfiden Muster: Er filmt Frauen abends durch das erleuchtete Fenster und schickt den Clip an die Polizei. Und dann ermordet er die Frauen. Die Kriminalpolizei versucht alles, um einen nächsten Mord zu verhindern. Aber der Mörder ist ihnen immer einen Schritt voraus ...

Product Details

BN ID: 2940171835828
Publisher: Lübbe Audio
Publication date: 03/18/2016
Language: German
From the B&N Reads Blog

Customer Reviews