תענוגות שמנת חלב

תענוגות שמנת חלב

by יהודית אייזנשטא&
תענוגות שמנת חלב

תענוגות שמנת חלב

by יהודית אייזנשטא&

Paperback

$39.99 
  • SHIP THIS ITEM
    Qualifies for Free Shipping
  • PICK UP IN STORE
    Check Availability at Nearby Stores

Related collections and offers


Overview

האם אתה מוכן לצאת למסע אוכל טעים מאין כמותו? אל תחפש עוד! ספר הבישול חלבי קרם גורמה הוא אוצר של פלאים קולינריים, שנאסף כדי לעורר את בלוטות הטעם שלך ולהביא את כישורי הקולינריה שלך לגבהים חדשים.

בתוך דפי יצירת המופת הקולינרית הזו, תגלו אוסף של 100 מתכונים יפים, כל אחד מעוטר בתמונה משלו מעוררת תיאבון. החל ממילקי קטיפתיים ועד לקרמי קרם, פודינגים טעימים ועד גלידות חלומיות - בספר הזה יש הכל! בין אם אתה טבח מנוסה או טבח ביתי שאפתן, לרעיונות המענגים האלה יש משהו לכל רמת מומחיות.

טבלו את עצמכם באמנות המצוינות הקולינרית, שדדו את כישוריכם הקולינריים עם הוראות שלב אחר שלב, ושלטו באמנות של יצירת ניסים קרמיים כדי להדהים את יקיריכם. ספר הבישול של חלב קרם גורמה הוא יותר מספר; הוא ספר. זה הדרכון שלך להיות המאסטר הקולינרי שתמיד חלמת להיות.

אבל רגע, יש עוד! בנוסף למתכונים המפתים, ספר הבישול הזה הוא גם חגיגה לעיניים, כאשר כל מנה נלכדת יפה בפרטי פרטים. תמונות תוססות יציתו את התשוקה שלך לבישול ויעוררו את היצירתיות הקולינרית שלך בדרכים שמעולם לא חשבת שאפשרות.

אז אם אתה מוכן לאמץ את העולם המענג של חלב ושמנת ולפתוח את הסודות ליצירת יצירות מופת טעימות, ספר הבישול הכיף של קרם חלב הוא חובה לאוסף המטבח שלך.

אל תתנו להזדמנות הזו לחמוק! אסוף את העותק שלך היום וצא למסע שיחטט את החך ויחולל מהפכה בכישורי הקולינריה שלך. עם The Milk Cream Gourmet Cookbook בהישג יד, המטבח שלך יהפוך למרכז קסם הגורמה, גורם למשפחה ולחברים שלך לבקש ממך שניות ולהתחנן למתכון הסודי שלך.

התפנקו היום בארץ פלאות חמאתית - הגיע הזמן לשחרר את הכישרון הקולינרי הפנימי שלכם!


Product Details

ISBN-13: 9781835313275
Publisher: Not Avail
Publication date: 07/05/2023
Pages: 242
Product dimensions: 6.00(w) x 9.00(h) x 0.51(d)
Language: Judeo-Arabic
From the B&N Reads Blog

Customer Reviews