ספר בישול של קציצות ירקות שאי אפשר לעמוד בפ&#

ספר בישול של קציצות ירקות שאי אפשר לעמוד בפ&#

by אליזבת אוונס
ספר בישול של קציצות ירקות שאי אפשר לעמוד בפ&#

ספר בישול של קציצות ירקות שאי אפשר לעמוד בפ&#

by אליזבת אוונס

Paperback

$42.98 
  • SHIP THIS ITEM
    Qualifies for Free Shipping
  • PICK UP IN STORE
    Check Availability at Nearby Stores

Related collections and offers


Overview

ברוכים הבאים לעולם של קציצות ירקות! בספר בישול זה, אנו מזמינים אתכם לחקור את האפשרויות הטעימות והבריאות של קציצות צמחיות. קציצות ירקות מציעות דרך יצירתית ומשביעה ליהנות מהטעמים והמרקמים של הירקות תוך מתן אלטרנטיבה מזינה לקציצות המסורתיות. ספר הבישול הזה הוא המדריך שלך לשליטה באמנות קציצות הירקות ויצירת מנות מזינות וטעימות שישמחו גם טבעונים וגם אוהבי בשר.

קציצות ירקות הן עדות לרבגוניות ולשפע של מרכיבים צמחיים. החל מעדשים וחומוס ועד פטריות וקינואה, האפשרויות ליצור חלופות טעימות לקציצות הן אינסופיות. בספר בישול זה, אנו חוגגים את העושר והמגוון של קציצות ירקות, ומציגים בפניכם אוסף של מתכונים המשלבים ירקות, דגנים ותבלינים שונים ליצירת נגיסות מעוררות תיאבון, משביעות ומזינות כאחד.

בתוך עמודים אלו, תגלו אוצר של מתכונים המציגים את היצירתיות והטעמים של קציצות ירקות. מקציצות קלאסיות בסגנון איטלקי עם טוויסט על בסיס צמחי ועד ליצירות בהשראה עולמית המשלבות מגוון עשבי תיבול ותבלינים, אספנו קולקציה שתיקח את בלוטות הטעם שלכם למסע טעים. כל מתכון נועד לספק לכם שילוב מאוזן של טעמים, מרקמים וחומרי הזנה, כדי להבטיח חווית אוכל משביעה ומהנה.

אבל ספר הבישול הזה הוא יותר מסתם אוסף של מתכוני קציצות ירקות. אנו נדריך אותך באמנות של יצירת מרקמים וטעמים דמויי קציצות באמצעות מרכיבים צמחיים, נציע טיפים על חומרי קשירה ותבלינים, ונחלוק טכניקות להשגת המרקם והעקביות המושלמים. בין אם אתה בשלן צמחי ותיק או חדש בעולם קציצות הירקות, המטרה שלנו היא להעצים אותך ליצור מנות טעימות ובריאות שישמחו את בלוטות הטעם שלך ויזינו את גופך.

אז, בין אם אתם מחפשים אלטרנטיבה בריאה יותר לקציצות מסורתיות, בוחנים אכילה על בסיס צמחי, או פשוט מחפשים לשלב יותר ירקות בתזונה שלכם, תנו ל"מגינה לצלחת ספר הבישול של קציצות הירקות" להיות המדריך שלכם. התכוננו להתענג על היצירתיות והטעמים של קציצות ירקות וצאו למסע טעים שחוגג את השפע והרבגוניות של מרכיבים צמחיים.


Product Details

ISBN-13: 9781835518076
Publisher: Not Avail
Publication date: 09/04/2023
Pages: 216
Product dimensions: 6.00(w) x 9.00(h) x 0.46(d)
Language: Hebrew
From the B&N Reads Blog

Customer Reviews