ביס קריספי. ספר הבישול האולטימטיבי של קרוס

ביס קריספי. ספר הבישול האולטימטיבי של קרוס

by יריב ברלין
ביס קריספי. ספר הבישול האולטימטיבי של קרוס

ביס קריספי. ספר הבישול האולטימטיבי של קרוס

by יריב ברלין

Paperback

$41.99 
  • SHIP THIS ITEM
    Qualifies for Free Shipping
  • PICK UP IN STORE
    Check Availability at Nearby Stores

Related collections and offers


Overview

מחפשים מתאבנים טעימים וקלים להכנה כדי להרשים את האורחים או פשוט ליהנות מהם כנשנוש מהיר? אל תחפש רחוק יותר מ"נשיכות פריכות", ספר הבישול האולטימטיבי של קרוסטיני וברוסקטה! בספר הבישול הזה, תמצאו למעלה מ-100 מתכונים מעוררי תיאבון לכל אירוע, מברוסקטת עגבניות קלאסית ועד לתוספות קרוסטיני יצירתיות כמו סלמון מעושן ואבוקדו או גבינת עיזים ותאנה.

בין אם אתם מארחים מסיבת ארוחת ערב או פשוט משתוקקים לחטיף טעים, קרוסטיני וברוסקטה הם הבחירה המושלמת. עם המרקם הפריך ושילובי הטעמים האינסופיים שלהם, הם בטוח ישמחו את החיך של כולם. ועם "ביס קריספי", לעולם לא ייגמרו לכם הרעיונות למתאבנים טעימים ומרשימים.

בספר הבישול הזה, תמצאו מתכונים לברוסקטות איטלקיות מסורתיות, כמו גם טוויסטים יצירתיים לקלאסיקה, כמו ברוסקטה ירקות צלויים או קרוסטיני אפרסק ופרוסטו. תגלו גם שילובי טעמים חדשים, כמו תותים בלסמי וריקוטה, או שום ופטריות קלויים.

אז בין אם אתם בשלנים ותיקים ובין אם אתם מתחילים במטבח, ב-"ביס קריספי" יש משהו לכולם. עם הוראות קלות לביצוע ומרכיבים פשוטים, אתה יכול להקציף את המתאבנים הטעימים האלה תוך זמן קצר. התכוננו להרשים את האורחים שלכם ולספק את התשוקה שלכם עם ספר הבישול האולטימטיבי של קרוסטיני וברוסקטה!.


Product Details

ISBN-13: 9781835512241
Publisher: Not Avail
Publication date: 08/07/2023
Pages: 214
Product dimensions: 6.00(w) x 9.00(h) x 0.45(d)
Language: Judeo-Arabic
From the B&N Reads Blog

Customer Reviews